Pozivamo Vas da sudjelujete na tribini pod nazivom „Tribina za sve turističke djelatnike“, koja će se održati 27. svibnja 2015. s početkom u 20,00 u Hotelu Liburnija.
Cilj tribine je kroz interaktivni rad s prisutnima uz stručne prezentacije dati odgovore na bitna pitanja o unaprjeđenju kvalitete usluge u turizmu i načinima za što bolje odgovaranje na izazove ove turističke sezone.
TEME TRIBINE:
Kvaliteta usluge u turizmu - što je to, kako pružiti vrhunsku uslugu, kako se razlikovati od drugih, prvi dojam i pristup gostu!
Tajni gost – kako nam takav projekt može pomoći u boljoj komunikaciji s gostima!
Tribina će se odvijati kroz nekoliko radnih cjelina, a koje će uključivati stručne Power Point prezentacije, kreativno rješavanje zadataka u grupama, primjere iz prakse i značaj mystery shoppinga te prostor za pitanja, odgovore i prijedloge.
Pozivamo vas da se odazovete u što većem broju kako bi koristi ove radionice bile zamašnjak za unaprjeđenje nove turističke sezone i Vašeg uspjeha u istoj!
Pozivamo Vas da sudjelujete na tribini pod nazivom „Tribina za sve turističke djelatnike“, koja će se održati 27. svibnja 2015. s početkom u 20,00 u Hotelu Liburnija.
Cilj tribine je kroz interaktivni rad s prisutnima uz stručne prezentacije dati odgovore na bitna pitanja o unaprjeđenju kvalitete usluge u turizmu i načinima za što bolje odgovaranje na izazove ove turističke sezone.
TEME TRIBINE:
Kvaliteta usluge u turizmu - što je to, kako pružiti vrhunsku uslugu, kako se razlikovati od drugih, prvi dojam i pristup gostu!
Tajni gost – kako nam takav projekt može pomoći u boljoj komunikaciji s gostima!
Tribina će se odvijati kroz nekoliko radnih cjelina, a koje će uključivati stručne Power Point prezentacije, kreativno rješavanje zadataka u grupama, primjere iz prakse i značaj mystery shoppinga te prostor za pitanja, odgovore i prijedloge.
Pozivamo vas da se odazovete u što većem broju kako bi koristi ove radionice bile zamašnjak za unaprjeđenje nove turističke sezone i Vašeg uspjeha u istoj!
GRAD NOVALJA