O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Tribina za građane i turističke djelatnike

1/1
Tribina za građane i turističke djelatnike
Tribina za građane i turističke djelatnike
Objavljeno: 25-05-2015

Pozivamo Vas da sudjelujete na tribini pod nazivom „Tribina za sve turističke djelatnike“, koja će se održati 27. svibnja 2015. s početkom u 20,00 u Hotelu Liburnija.

Cilj tribine je kroz interaktivni rad s prisutnima uz stručne prezentacije dati odgovore na bitna pitanja o unaprjeđenju kvalitete usluge u turizmu i načinima za što bolje odgovaranje na izazove ove turističke sezone.



TEME TRIBINE:

Kvaliteta usluge u turizmu - što je to, kako pružiti vrhunsku uslugu, kako se razlikovati od drugih, prvi dojam i pristup gostu!

Tajni gost – kako nam takav projekt može pomoći u boljoj komunikaciji s gostima!



Tribina će se odvijati kroz nekoliko radnih cjelina, a koje će uključivati stručne Power Point prezentacije, kreativno rješavanje zadataka u grupama, primjere iz prakse i značaj mystery shoppinga te prostor za pitanja, odgovore i prijedloge.


Pozivamo vas da se odazovete u što većem broju kako bi koristi ove radionice bile zamašnjak za unaprjeđenje nove turističke sezone i Vašeg uspjeha u istoj!


- See more at: file:///C:/Documents%20and%20Settings/Lika/Desktop/Tribina%20za%20gra%C4%91ane%20i%20turisti%C4%8Dke%20djelatnike%20_%20Novalja.hr%20_%20Slu%C5%BEbene%20stranice%20gradske%20uprave.htm#sthash.RqWnsIcf.dpuf

Pozivamo Vas da sudjelujete na tribini pod nazivom „Tribina za sve turističke djelatnike“, koja će se održati 27. svibnja 2015. s početkom u 20,00 u Hotelu Liburnija.

Cilj tribine je kroz interaktivni rad s prisutnima uz stručne prezentacije dati odgovore na bitna pitanja o unaprjeđenju kvalitete usluge u turizmu i načinima za što bolje odgovaranje na izazove ove turističke sezone.

TEME TRIBINE:

Kvaliteta usluge u turizmu - što je to, kako pružiti vrhunsku uslugu, kako se razlikovati od drugih, prvi dojam i pristup gostu!

Tajni gost – kako nam takav projekt može pomoći u boljoj komunikaciji s gostima!

Tribina će se odvijati kroz nekoliko radnih cjelina, a koje će uključivati stručne Power Point prezentacije, kreativno rješavanje zadataka u grupama, primjere iz prakse i značaj mystery shoppinga te prostor za pitanja, odgovore i prijedloge.

Pozivamo vas da se odazovete u što većem broju kako bi koristi ove radionice bile zamašnjak za unaprjeđenje nove turističke sezone i Vašeg uspjeha u istoj!

GRAD NOVALJA

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom