OTOČAC - Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Otočac i Mikrocop d.o.o., organiziraju radionicu na temu Bespapirno poslovanje - »Dobra praksa na području upravljanja i arhiviranja dokumenata: Uz manje papira do nižih troškova i veće učinkovitosti!«.
Radionica je besplatna, održat će se 16 travnja ove godine (četvrtak) u 11:00 sati u velikoj dvorani Županijske komore Otočac, Ulica kralja Zvonimira 16, Otočac.
Što se želi ovom radionicom postići? Cilj radionice je upoznati sve sudionike s prednostima bespapirnog poslovanja, od obuhvata dokumenata skeniranjem i pretvaranjem u elektronski oblik te njegovom daljnjom distribucijom kroz elektronski vođene poslovne procese unutar različitih odjela u poduzeću, pa do dugoročnoga elektronskog arhiviranja. Naime, gotovo pa da je postala notorna činjenica kako papiri u poslovanju već počinju gušiti, kuda s njima, nema mjesta u arhivima, pa do poteškoća pregleda i pretraživanjima, elektronički je to kud i kamo jednostavnije.
O čemu će biti govora na ovoj radionici? O praktičnoj primjeni protočnih skenera Kodak u svakodnevnom poslovanju (pretvaranju papirnate dokumente u digitalni oblik i skeniranju i do 30 A4 listova u minuti); o bespapirnoj likvidaciji ulaznih računa i ostalima bespapirnim procesima (kako uz pomoć procesne platforme Bezpapira.biz u oblaku elektronski upravljati različitim procesima unutar organizacije, kako bitno smanjiti dužinu trajanja poslovnih procesa i kako povećati nadzor nad procesima); o mogućnostima „Arhiviraj si“ - elektronski arhiv dokumentacije u oblaku, kao i o nizu drugih pitanja.
Radionica je prvenstveno namijenjena trgovačkim društvima svih oblika, svima onima koji se bave računovodstvom i financijama. Broj sudionika iz jednog poduzeća nije ograničen.
Predviđeno trajanje radionice je do 180 minuta.
Svi zainteresirani svoje sudjelovanje mogu potvrditi zaključno do 15. travnja ove godine prijavom na: http://www.mikrocop.hr/hr/radionice-o-bespapirnom-poslovanju/
M. Kranjčević