O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Kreiranje imidža i brenda kroz storytelling

1/1
Kreiranje imidža i brenda kroz storytelling
Kreiranje imidža i brenda kroz storytelling
Objavljeno: 18-11-2020

OTOČAC - Strukovna grupa kulturnog turizma ŽK Otočac organizira online edukaciju za svoje članice Kreiranje imidža i brenda kroz storytelling, koju će voditi Romana Lekić, profesorica na Visokoj školi za komunikacijski menadžment "Edward Bernays" u Zagrebu.

Edukacija se izvodi online putem platforme Microsoft Teams, a osmišljena je u dvije cjeline i to u četvrtak, 19. studenoga, od 14 do 15:30 sati i u petak, 20. studenoga, od 14:30 do 16 sati. No kako se pokazalo zanimanje za ovu edukaciju i van prostora Ličko-senjske županije, bit će omogućeno praćenje, odnosno sudjelovanje u radionici iz svih hrvatskih krajeva. Broj prijavljenih je iznenađujuće visok.

Ovom će se edukacijom pokazati kako se kultura treba pozitivno i svrhovito upotrijebiti, negdje čak i spasiti od zaborava, a samim time i oživjeti, odnosno osuvremeniti. Osobita pažnja u tom procesu usmjerava se na dionike i ključne turističke djelatnike unutar destinacije i u okolnoj regiji koji snagu svoga brenda i jačanje imidža trebaju sustavno graditi kao definirano geografsko područje koje ima svoju zajedničku kulturu ispričanu kroz priče sa jakom arhetipskom osnovom. 

Polazeći od postavki da je u održivoj turističkoj ponudi lokalna zajednica ključna za interpretaciju, pokazat će se kako valja izgrađivati održivi sustav interpretacije i komunikacije i koristiti pri tome storytelling kao osnovu za brend komunikaciju. Pri tome će se istaknuti koliko je uključivanje kreativne industrije bitno za izgradnju tog sustava te koliko je tipologija interpretacije zavisna o tipologiji lokalne zajednice – priopćavaju iz Hrvatske gospodarske komore.

M.K.

 

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom