O nama   
Kontakt   
Oglašavanje   
Impresum   
Uvjeti korištenja   
Pošaljite nam vijest!
GlasLike.hr
Lika nekretnine
povratak

Odnosi s javnošću i brendiranje u poduzetništvu

1/4
Odnosi s javnošću i brendiranje u poduzetništvu
Odnosi s javnošću i brendiranje u poduzetništvuOdnosi s javnošću i brendiranje u poduzetništvuOdnosi s javnošću i brendiranje u poduzetništvuOdnosi s javnošću i brendiranje u poduzetništvu
Objavljeno: 09-12-2017

OTOČAC – Jučer je u Hrvatskoj gospodarskoj komori – Županijskoj komori Otočac održana edukativna radionica pod nazivom Osnovne tehnike odnosa s javnošću i brendiranje u poduzetništvu. Ovu radionicu održala je dr. sc. Romana Lekić, pomoćnica dekana Edward Bernays visoke škole za menadžment za komunikacijski menadžment.

Već samo ime škole odakle dolazi predavačica donekle upućuje na temu koja je bila predmet ove radionice. Naglasak je svakako bio na vještinama komunikacije u poslovanju, sve to povezano s menadžmentom naravno. Jer poslovni svijet se uvelike i ubrzano mijenja, što je vrijedilo jučer, više ne vrijedi danas. Pronalaze se, ako hoćemo i izmišljaju novi pristupi u poslovanju, a sve da bi se bilo drugo i drugačije, što jedino u ovomu premreženom Svijetu može doći do izražaja. Informacija je toliko, ljudi se guše u njima, a kad je nečega previše, dolazi do zasićenja i odbacivanja, pa čak i onoga što je vrijedno i dobro.

Nova generacija poduzetnika permanentno mijenja gospodarstvo i socijalnu strukturu nacije i svijeta te postavlja “poduzetnički genetski kod” za nove generacije. A kroz to poduzetnici stvaraju novu vrijednost, ruše postojeća tržišta, stvaraju novu potražnju i povećavaju bogatstvo. U manje razvijenim zemljama poduzetnici kopiraju i primjenjuju proizvode i proizvodne procese koji su već izumljeni u razvijenim zemljama. To pokatkada može donijeti poslovnog uspjeha, u pravilu se kasni. Treba poduzeti nešto da se poduzetnik iz bilo kojega kraja Svijeta može „ukrcati“ u taj vlak uspješnosti. A tu na scenu stupa sve prisutnije brendiranje, brendirati se može proizvod, usluga, destinacija, svašta se može brendirati. Brend mora imati u vidu sveukupnu ciljnu skupinu i potrebno ga je kreirati tako da uvijek nudi veću vrijednost za isti novac u odnosu na konkurenciju – moglo se još mnogo toga čuti na ovoj radionici.

A nakon „teorije“, u drugom dijelu nazočni su dobili svoje zadatke i vježbali se u oprimjerenju stečena znanja. Kazali su da je bilo jako zanimljivo, poučno, a posebno su cijenili što je predavačica Lekić sve dokumentirala obiljem primjera iz svjetske i domaće prakse.

M. Kranjčević

Podijeli novost na društvenim mrežama!
Novalja.coom